Kamil Vacek: Prodal 20 miliónů mobilů, hlásá digi detox a věří chytrým brýlím.

Kamil Vacek: Prodal 20 miliónů mobilů, hlásá digi detox a věří chytrým brýlím.

Kamil Vacek je úspěšný český podnikatel a majitel TCCM, jednoho z největších prodejců mobilních telefonů ve střední a východní Evropě.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • lekce z vydělání a prodělání desítek milionů
  • o budoucnosti telefonů
  • jaká je klíčová vlastnost dobrého prodejce 
  • proč malé firmy vyhrají nad giganty
  • jak budovat byznys, který nemá konkurenci

O epizodě

Do další epizody přijal pozvání Kamil Vacek. Kamil prodal v roce 2002 ve svých 27 letech svou první firmu za 100 milionů korun. Z dnešní perspektivy by se takový obnos rovnal spíše jedné miliardě. Tato epizoda bude hodně o mindsetu – proč? To pochopíte hned na začátku. I když byl Kamil pohádkově bohatý, tak žil půl roku v autě a snažil se rozjíždět jeden projekt za druhým. Nechci prozrazovat příliš, jaké projekty to byly, ale myslím, že to na vás udělá dojem.

Povídáme si o tom, kde Kamil bere drive neustále pracovat a co je nejdůležitější lekce, když nejen vyděláte sto milionů, ale když sto milionů ztratíte. „Mladý člověk si může dovolit přijít o všechno”, říká s lehkým srdcem Kamil. Jak se dívat na své neúspěchy? To je důležitá otázka, na kterou neexistuje univerzální odpověď, ale snad vám pomůže slyšet příběh člověka, který zažil jak pohádkové úspěchy, tak i neúspěchy.

Kamil vybudoval svůj byznys při studiích bakaláře s 20 tisíci v kapse. Co ale nemůžete nosit v kapse jsou dovednosti, povahu a nastavení mysli. Právě kombinace nastavení mysli, dovedností a povahy dělá dobré prodejce – dá se to ale naučit? O tom, jak prodávat a co dělá dobrého prodejce uslyšíte v podcastu.

Kamil podniká v oblasti mobilních telefonů. Kromě toho, že uslyšíte, jaký je nejoblíbenější telefon mezi drogovými dealery, tak si popovídáme o budoucnosti telefonů a technologií obecně. Budeme stále nosit placky v kapsách? Paradoxně Kamil se snaží minimalizovat vliv telefonů na naše životy: „musím si zlepšit karmu, když jsem prodal přes 20 milionů telefonů”. Řeč tak bude o tom, kdy by měly dostat děti svůj první telefon nebo jak si uspořádat digitální detox.

Zajímavé odkazy a epizody

Partnery podcastu jsou

Heuréka GroupHeureka Marketplace je jediným online tržištěm, které zvýší obrat vašeho e-shopu a pomůže posílit vaši značku.

eVisions Advertising – Online agentura nabízející komplexní služby v online marketingu. Mezi jejich unikátní výhody patří například specialisté na německy hovořící trhy.

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory