Jakub Horák je spisovatel a odborník na reklamu a politický marketing, zakladatel recesistického Hnutí Nevím a The Eccentric Club Prague.
Nálepky – rozhovor odstartujeme nálepkovým tématem. Jakub není jejich největším fanouškem a já taky ne. Ostatně, většina zajímavých a úspěšných lidí má problém s jednoduchým škatulkováním. Podobně je tomu i u Jakuba a bavíme se tak o tom, která z jeho nálepek ho nejvíce baví – spisovatel, publicista nebo expert na marketing?
Samozřejmě se všechny nálepky a škatulky míchají, a díky tomu se můžete těšit na skvělý rozhovor. Budeme si povídat o marketingu – a to hlavně o politickém marketingu. Jakub se podílel na úspěšné kampani České pirátské strany do parlamentních voleb. Je to specifický marketing, protože narozdíl od produktu, politik není nikdy plně pod kontrolou. S tématem politického marketingu se pojí i širší komentář k fungování naší společnosti. Poslední léta nebyla snadná – mají Češi stále sílu bojovat za vizi lepších zítřků? A jsme stále schopni, jako v poválečných letech si „utáhnout opasky a zabrat”?
V rozhovoru se také dozvíte, jestli je stále aktuální dichotomické politické dělení na pravici a levici. Probereme chytrost politických štváčů a jak se z normálních lidí stávají fašisté či marxisté.
Kromě marketingu a kulturního zeitgeistu si budeme povídat o životě Jakuba – kdy a jak se dostal do bodu, ve kterém se může věnovat jen projektům, které ho baví. Na čem nyní pracuje a o jeho projektu Eccentric Club. Uslyšíte, jak a proč využívá ketamin a jak jej kombinuje s buddhistickým učením. Těšte se na spoustu zajímavostí a nezapomeňte mi dát vědět, co vás nejvíce zaujalo.
Fondee – Investiční platforma, s kterou můžete jednoduše zhodnocovat své úspory. S kódem PROTIPROUDU máte poplatky na 3 měsíce zdarma.
Heureka Group – e-commerce platforma, která pomáhá nakupujícím i eshopům. Pokud by vás zajímalo, jak jako e-shop využít Heureku naplno, mrkněte na jejich webináře.