Milan Formánek je marketér, který většinu kariéry strávil ve společnosti Red Bull a také jeden z těch lidí, které nejde zařadit do škatulky.
V rozhovoru probereme témata osobní značky, etiky v marketingu nebo kreativity. Dotkneme se ovšem i témat jako zahrádkaření, biohacking, prepping, posedlost výkonem a spoustu dalšího.
Je osobní brand nejlepší investice, kterou můžeme udělat? Převažuje tu nálada, že pokud jste do třiceti neprodali startup Googlu nebo Facebooku, tak že je s vašim životem něco v nepořádku. Mnozí se snaží vytvářet osobní brand a chrlí nepřeberné množství obsahu s nadějí, že si díky tomu vybudují silný brand a dosáhnou tak úspěchu. Je to ale opravdu tak? Hned na začátku rozhovoru si povídáme o trpělivosti a proč se vyplácí long-term či dlouhodobé přemýšlení oproti honěním se za stále novými senzacemi.
Otázka první třetiny podcastu zní takto: „Jak optimalizovat pro budoucnost?” Povídáme si tak o tom, jak nalézt své silné stránky a proč má smysl na nich pracovat. Mluvíme o lidech, kteří nás obklopují: „jsme průměrem pěti lidí, se kterými se nejvíce stýkáme”. Role ostatních v našich životech je obrovská, a potřebujeme si tak pečlivě konstruovat naše sociální prostředí – a to včetně toho digitálního, protože v kapse si můžete nosit i svoje virtuální mentory.
Nicméně i vaši virtuální mentoři mohou mít problémy, které nejsou vidět – je zdravé zachovávat si kritickou perspektivu na životy „vlivných” a hlavně je zásadní se automaticky nesrovnávat. Právě o srovnávání vs. vlastní introspekci a stanovováním si vlastních cílů si s Milanem povídáme. Nemluvíme ale jen o hledání svých silných stránek, ale povídáme si o tom, jak je diverzifikovat a jak to, co nás baví, můžete převrátit v podnikání.
Z hlediska dlouhodobě šťastného života si povídáme i o pohybu, zahradničení, suplementaci ale třeba i preperství. Uslyšíte, jaké má Milan rutiny pro vlastní fyzickou i psychickou pohodu, které suplementy bere jak přistupuje k biohackerství. Řeč příjde i na důležitost regenerace a na to, jak může vypadat přirozený pohyb. Dozvíte se spoustu zajímavých a snadno implementovatelných tipů (tak se nebojte mi dát na sockách vědět, co vám fungovalo nejlépe).
Na závěr rozhovoru si s Milanem povídáme o marketingu. Milan se dlouhý čas věnoval marketingu v Red Bull, a tak probíráme, v čem je marketing Red Bullu jiný a proč je tak úspěšný. Nezůstaneme jen u marketingu, ale mluvíme i o kreativitě – existují nějaká pravidla, jak na kreativitu? A jak má vypadat etický marketing? I pokud vás marketing vůbec nezajímá, tak myslím, že tento úsek rozhovoru si užijete a poskytne vám zajímavý vhled na svět kolem vás.
CBD Star – Kvalitní CBD oleje a kosmetika. CBD má řadu pozitivních účinků. Já sám používám noční olej před spánkem. Zadejte promo kód protiproudu15 pro 15% slevu z vaší objednávky.