Inzerujte v podcastu Proti Proudu

Oslovte posluchače předního českého podcastu

Proč být partnerem Proti Proudu

  • Dostanete se k obecenstvu úspěšných lidí s podnikatelským duchem a zájmem investovat do sebe.
  • Příspěvku na Facebooku lidi věnují průměrně 0,7 sekundy, v podcastu máte 1 minutu osobního doporučení zaujatým posluchačům.
  • Vaše značka bude ve spojení s hosty podcastu.
  • Na rozdíl od jiných médií nebude váš spot dostupný pouze v určitý časový úsek, ale v epizodě Proti Proudu bude navždy
  • Unikátní obecenstvo mladých, vzdělaných, nadprůměrně vydělávajících posluchačů (data na vyžádání)

Jak inzerce v podcastu probíhá

Vytvoříme 1-2 minutový klip představující váš produkt nebo službu obecenstvu Proti Proudu. Každá reklama v Proti Proudu je unikátní. Navazuje k tématu rozhovoru a nezní jako reklama, což zajišťuje lepší vnímání. Dle výzkumů má taková reklama 3,5x větší účinnost než „přednahraný rádiový spot“.

Od vytvoření unikátní nabídky, správného sdělení, vytvoření poutavého spotu po perfektní zacílení na vaše ideální zákazníky. Nechte to na mně a sledujte výsledky.

Ukázka reklamy Active24
Ukázka reklamy Driveto

Posluchači podcastu Proti Proudu nakoupili během krátké spolupráce knihy za 113 tisíc Kč.

Tomáš Baránek
Jan Melvil Publishing

Reklama v Proti Proudu nám přinesla více objednávek než článek v MF Dnes. Určitě budeme dál spolupracovat.

Radek Hušek
CEO, Sens Food

Od zákazníků často slýcháme, že se o nás dozvěděli z reklamy v Proti Proudu. Je to skvělá investice do budování značky, která se nám vrací dlouhodobě i ze starších dílů.

Daria Zverevská
Driveto

Možné modely spolupráce

Výkonnostní model

Výkonnostní model

platíte pouze za konverzi - domluvenou akci, kterou posluchači udělají

Brandový model

Brandový model

platíte fixní částku za jeden spot na epizodu

Dlouhodobé partnerství

Dlouhodobé partnerství

dlouhodobá kampaň v podcastu se zapojením e-mailingu, sociálních sítí a na míru ušité nabídky

Vaše reklama bude působit navždy

Proti Proudu přitahuje stále nové posluchače. Mnoho z nich poslouchá zpětně i starší epizody, a tak se sledovanost rozhovorů neustále zvyšuje.

Narozdíl od jiných médií nebude váš spot dostupný pouze určitý časový úsek, ale v epizodě Proti Proudu bude navždy. To znamená, že budete neustále oslovovat nové obecenstvo, a to i dlouho poté, co byl poprvé podcast zveřejněn.

Vybraní partneři

twisto active 24
Jan Melvil Driveto
Zážitky.cz
Marketing festival

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Kontaktní formulář

Vaše zpráva, kterou níže sepíšete dorazí do mé e-mailové schránky. Pokud však nemáte rádi formuláře můžete mi přímo napsat na dan@protiproudu.net. Radost bude mít z obou variant. Děkujeme.