Yemi o budoucnosti, kreativitě a (sebe)vzdělávání

Yemi o budoucnosti, kreativitě a (sebe)vzdělávání

Yemi je úspěšný podnikatel a inovátor v různých dynamických odvětvích, které mají společnou jednu věc, budoucnost. V rozhovoru uslyšíte řadu témat z oblasti kreativity, vzdělávánání se, inovací a budoucnosti.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • Účel a role umění ve společnosti
  • Jak zvládat více projektů najednou a jak delegovat
  • O mediálním nálepkování a nálepkách
  • Specifika práce s mileniály
  • Proč jsme se rozhodli strávit desetinu našeho života zíráním do telefonu
  • Jak využívat intuici pro zodpovězení důležitých otázek
  • Technologie, „urychlování času”, exponenciální růst a budoucnost
  • Co lidé pravidelně zanedbávají v sebevzdělávání

O epizodě

Rozhovor začneme u Yemiho začátků. Proč mu lidé často říkali, že s něčím začíná až moc pozdě a proč na tom nikdy nezáleželo? Postupně se dostaneme k futuristickým tématům, které zastřešuje téma kreativity. 

Pokud vaše kreativita stagnuje nebo chcete udělat exponenciální skok ve své tvořivosti, tak si tuto epizodu určitě pustíte víc než jednou. 

Nikdo vám nikdy nepředloží jednoduchý návod, jak na kreativní práci, ale to nejcennější, co můžete slyšet, jsou příběhy úspěšných kreativců. Možnost nahlédnout do zákulisí jejich myšlenkových procesů a seznámit se s tím, jaký framework si vybudovali a používají pro tvorbu a inovaci, vám pomůže lépe pochopit základní a přenosné principy kreativní práce.  

Nestačí být jen kreativec, ale je důležité kreativně přemýšlet o tom, jak přistupujeme k vlastním cílům a svému rozvoji. Vedlejší produkt Yemiho práce je neustálé vzdělávání. V práci se Yemi pravidelně setkává s nejlepšími speakery světa a v našem rozhovoru zazní několik klíčových myšlenek na téma cílů a sebevzdělávání, například to, jak Yemi přemýšlí o vlastních metách. Zjistíte jaké ze tří základních pilířů (sebe)vzdělávání většina z nás zanedbává. Máte nastavené své cíle tak, že chcete něco dokázat nebo že se chcete něco naučit? Jaký je rozdíl v to be a to have?

V epizodě se dostaneme i k tomu, jak vést kreativní tým, jaká jsou specifika práce s mileniály a jak může práce na cestách zefektivnit komunikaci.  

Zajímavé odkazy a epizody

Partnery podcastu jsou

Driveto – Inovativní operativní leasing bez závazku. Využijte kód PODCAST pro slevu ze startovacího poplatku.

Čambitour – Pomohou vám najít vaši vysněnou dovolenou!

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory